Geplaatst op 17 augustus 2020
Acupunctuur werkt voor bijna alles!

Met Acupunctuur, de 3000 jaar oude Chinese geneeswijze, kan de fysiotherapeut heel veel verschillende klachten behandelen. Voorbeelden zijn:

• ademhalingsproblemen
  • blaasklachten
  • burn-outs, hoofdpijn
  • hooikoorts
  • huidproblemen
  • maag- darmklachten
  • menstruatieklachten
  • ondersteuning behandeling kanker
  • de overgang
  • overgewicht
  • pijn
  • reumatische aandoeningen
  • RSI
  • rugklachten
  • slaapproblemen
  • (sport)blessures
  • stoppen met roken
  • vruchtbaarheid
  • zwangerschap

De acupuncturist behandeld nog veel meer klachten. Benieuwd of onze gecertificeerde acupuncturisten u ook kunnen helpen, we beantwoorden al uw vragen graag! Alles lezen over acupunctuur en alle klachten? Kijk op de site van de Nederlandse Vereniging voor Acupunctuur.

Daarnaast merken we dat sommige mensen bang zijn voor de behandeling omdat ze simpelweg niet goed ingelicht zijn. Kijk eens rond op deze site. Hier wordt duidelijk uitgelegd wat het is en of het pijn doet.

Zien we u binnenkort terug?

Team Fysiotherapie Schmitz