Geplaatst op 13 oktober 2020
Corona-update 13-10-2020

Wij nemen corona erg serieus. Lees hieronder wat we allemaal hebben gedaan om het voor u zo veilig mogelijk te maken.

Volgens het RIVM mogen contactberoepen zoals uw fysiotherapeut gewoon openblijven. Wel moet de fysiotherapeut en patiënt zich aan een aantal regels houden. Bekijk ze hieronder:

• In en rond onze praktijken vragen we u dringend om de 1.5 meter aan te houden. Dit zal uw therapeut ook zo veel mogelijk doen.
  • Sinds kort vragen we u ook om met een mondkapje op in de praktijk te komen. Heeft u geen mondkapje, dan krijgt u een mondkapje op onze kosten.
  • Bij binnenkomst van de praktijk vragen we u om uw handen te desinfecteren, ook is er een looproute waar sommige regels nog even makkelijk worden uitgelegd.
  • Uw fysiotherapeut draagt beschermende middelen zoals een mondkapje en handschoenen.
  • De andere regels van de overheid gelden ook in onze praktijken

Bekijk ook het filmpje hieronder waarin we de looproute uitleggen.

Bij Fysiotherapie Schmitz staan we voor u klaar, altijd! Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze informatie? U kunt ons altijd bereiken via de telefoon of over de mail.

Met vriendelijke groet,

Het Team van Fysiotherapie Schmitz