Geplaatst op 25 april 2020
Update 25-4-2020; het beleid van Fysiotherapie Schmitz

Let op! We hebben nieuwe berichten met mogelijk recentere informatie geplaatst op ons blog, u mag dit bericht natuurlijk wel doorlezen :)

De afgelopen weken zijn we thuisgebleven, hebben we ons verveel en keken we uit naar het moment dat we weer lekker met onze patiënten aan het werk konden. Gelukkig gaat het steeds beter in Nederland en hierdoor zijn de regels voor de fysiotherapeuten versoepeld.

In het weekend van 25-4 zijn we erg druk geweest om onze praktijk voor te bereiden op de nieuwe anderhalvemeterfysiotherapie en vanaf dinsdag 28 april hopen we weer volledig operationeel te zijn. Dit betekent dat alle patiënten weer welkom zijn in onze praktijk en dat we de meeste behandelingen weer gewoon kunnen uitvoeren!

We snappen dat deze onzekere tijden vragen met zich meebrengen. Daarom zijn we dagelijks tussen 9 en 11 bereikbaar voor al uw vragen!

Om er toch voor te zorgen dat er niemand ziek wordt houden we ons aan strenge regels, wij vragen van u ook een paar dingen om verspreiding van het virus te voorkomen;

-Gebruik bij binnenkomst van onze praktijk het pompje met desinfectans dat bij de ingang staat

-Neem zelf linnengoed en thuisoefenmateriaal mee (op aanwijzing van uw therapeut)

-Onze faciliteiten staan tot uw beschikking, maar we vragen u toch om u zoveel mogelijk thuis om te kleden en te douchen

-Kijk goed naar de aanwijzingen die we u geven zoals pijlen op de grond en bordjes. en luister naar onze therapeuten, deze zijn getraind om u zo goed mogelijk te helpen in deze tijd

-Desinfecteer uw handen bij het verlaten van onze praktijk

Wij hebben niet stilgezeten in deze tijd! Bekijk onze Facebookpagina, Google mijn bedrijf, en ons filmpje over de nieuwe werkwijze hieronder.

Hopelijk tot snel!

Het team van Fysiotherapie Schmitz