Geplaatst op 24 maart 2020
Update corona van 24-3-2020

Update RIVM ADVIES tot 6 april 2020:

De fysiotherapeut beoordeelt telefonisch of online uw hulpvraag.

We zijn telefonisch bereikbaar tussen 9.00-11.00 uur of  via de mail: info@fysiotherapieschmitz.nl

Zie hieronder ook het advies van de minister:

Vandaag was de dag waarop we onze visie ten aanzien van ons behandeladvies moesten aanscherpen. Op basis van inzichten en signalen die we afgelopen weekend ontvingen. Signalen die er op wijzen dat het zeer goed mogelijk is dat mensen die (nog) geen symptomen vertonen, toch het virus kunnen overbrengen. Vanaf heden roep ik dus iedereen op om afstand te houden van patiënten en in het geval van acute fysiotherapeutische zorg, die niet kan worden uitgesteld en waarvoor een face to face behandeling nodig is, daarover in overleg te gaan met de verwijzer van de patiënt. De verwijzers beschikken veelal wel over de benodigde beschermingsmiddelen en kunnen indien nodig pijnstilling voorschrijven.